Erasmus Days dolayısıyla okulumuzda yürütmekte olduğumuz "STEAM iSTEAMwork" ve The EUnique SIDE (Social Inclusion, Digital Evolution) adlı projelerin tanıtımı ve 2022 yılında kalite etiketi alan eTwinning projelerimizin sertifika töreni yapılmıştır. Kutlama programında projelerle ilgili mini bir sergi ve sunumlar yapılmıştır, ve proje hareketliliğine katılan öğrencilerin deneyimlerini paylaşmışlardır.
1. Kurum Kodu: 757842
2. Proje Türü: AB Hibe Programı (Erasmus KA210 Küçük Ölçekli Ortaklıklar
3. Proje Adı:The EUnique SIDE - Social Inclusion, Digital Evolution
4. Okulun Projedeki Rolü: Ortak
5. Proje Paydaşları: Danimarka (koordinatör) Romanya, Hırvatistan, Portekiz
Hedefler: Projeyi uygulayarak ne elde etmek istiyorsunuz?
Bu proje, Türkiye, Romanya, Portekiz, Hırvatistan ve Danimarka'dan 4 okul ile sosyal içermeyi teşvik ederek dijital becerileri geliştirmeyi amaçlamaktadır. Tüm okullar, daha az fırsatı olan öğrencileri içerir. Bu proje, ortakların daha iyi uyum sağlamak için dijital kapasitelerini geliştirirken onlara karşı bir farkındalık yaratacak, ve COVID-19 krizinin bir sonucu olarak yeni eğitim hayatı ve ulusötesi ağların gelişimine katkıda bulunacaktır.
Uygulama: Hangi faaliyetleri uygulayacaksınız?
Dijital kapasiteyi geliştirmek için üç etkinlik düzenlenecektir: Danimarka'da yapılacak olan ilk etkinlik, öğretmenleri, kaynaştırma ve dijital öğretim yöntemleri hakkında seminerler, öğretmen eğitimi, toplantılar ve atölye çalışmaları ile motive etmeyi ve geliştirmeyi amaçlıyor
Hırvatistan'daki etkinlik, stop-motion stüdyo ve edebiyat okuma yoluyla öğrencilerin yaratıcılığını destekleyecek. Ve Türkiye'de yapılacak olan etkinlik de, dijital tasarımlar, çevrimiçi kodlama ve entegrasyon ile bireyselleştirilmiş öğrenme ve Harmanlanmış/hibrit öğrenmeyi hedefliyor.
Sonuçlar: Projenizin hangi sonuçlara sahip olmasını bekliyorsunuz?
Öğretmenler ve öğrenciler, dijital yetkinliklerini, dijital evrime daha iyi uyum sağlama potansiyellerini ve iletişim becerilerini yeni bir bakış açısıyla geliştirecekler. Öğrencilerimizin fırsat eşitliği sayesinde özgüveni artacak ve kendilerini değerli hissedeceklerdir. Katılımcılar birbirlerine karşı daha fazla saygı ve hoşgörü kazanacaklardır. Son olarak, Bilişim ve Teknoloji ürünleri tüm projeye entegre edilecek ve yararlanıcılar dijital evrimde daha yetkin hale geleceklerdir.
2022 / 20223 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ERASMUS DAYS ve eTwinning SERTİFİKA TÖRENİ
Sıra No |
Sınıf |
Öğrenci Ad/Soyadı |
eTwinning Proje Öğretmeni |
1. |
10/F |
Elif ATIÇ |
Semra DAĞLI A Piece of CAKE (Climate, Action, Knowledge, Earth) |
2. |
10/E |
Şevval Nur GÜLEÇ |
|
3. |
12/B |
Ayşe GENÇ |
|
4. |
10/C |
Şeyma Çoğalan |
Semiha KILIÇ A Piece of CAKE (Climate, Action, Knowledge, Earth) |
5. |
10/C |
Kadir Baran Baklacı |
|
6. |
10/C |
Görkem Gülüm |
|
7. |
10/C |
Merve Bozkurt |
|
8. |
10/D |
Sevgi YAPAR |
|
9. |
10/A |
Ece KAYA |
Seçil YAPAR Oryantiring ile Öğreniyorum |
10. |
10/A |
Abdülmelik NAĞAÇ |
|
11. |
10/A |
Ece EKRAM |
|
12. |
10/D |
Sevgi YAPAR |
|
13. |
12/A |
Rabia Nur Yücedal |
Semiye YILMAZ Bir Anadolu Ereni Mevlânâ |
14. |
12/B |
Fevzi Dilmeç |
|
15. |
12/B |
Gizem Karaçay |
|
16. |
12/C |
Hazal Çölbeyi |
Nagehan KUŞÇU Water and Life (Su ve Hayat) |
17. |
10/A |
Ece Kaya |
|
18. |
10/A |
Ece Ekram |
|
19. |
10/D |
Sevgi Yapar |
|
20. |
10/A |
Muhammet Olcan Coşar |
|
21. |
10/A |
Ece Kaya |
Ufuk AKGÜL Matematik hayatın neresinde? |
22. |
10/A |
Sultan Alma TÜMAY |
|
23. |
10/A |
Münire SELÇUK |
|
24. |
10/A |
Müşerref HORŞİT |
|
25. |
10/A |
Sudenaz KALKAN |
|
26. |
10/A |
Denizhan SEMERCİOĞLU |